US Military Industrial Complex

US Military Industrial Complex

http://www.fort-russ.com/2016/06/no-lives-matter-theaters-of-war-and-us.html

The top 10 defense contracts in 2002 before the US obliterated Iraq were as follows:

1. Lockheed Martin Corp – $17.0 billion
2. Boeing – $16.6 billion
3. Northrop Grumman Corp – $8.7 billion
4. Raytheon – $7.0 billion
5. General Dynamics Corp – $7.0 billion
6. United Technologies Corp – $3.6 billion
7. Science Applications International Corp – $2.1 billion
8. TRW Inc – $2.0 billion
9. Health Net, Inc – $1.7 billion
10. L-3 Communications Holdings, Inc – $1.7 billion

Wojny na których kompleks militarno przemysłowy zarobił

The above information, while alarming in itself, requires some context to really see the darkness surrounding the US air force. What follows are some examples of the US Military Industrial Complex doing what it does best – ‚blindly’ dropping munitions for financial profit.

Nagasaki – 1945
(***)

Przełożono na Polski

Kompleks US Military przemysłowe

http://www.fort-russ.com/2016/06/no-lives-matter-theaters-of-war-and-us.html

10 największych kontraktów obronnych w 2002 roku przed US zdarty Iraku były następujące:

1. Lockheed Martin Corp - $ 17,0 mld
2. Boeing - $ +16,6 mld
3. Northrop Grumman Corp - $ +8,7 mld
4. Raytheon - $ 7,0 mld
5. General Dynamics Corp - $ 7,0 mld
6. United Technologies Corp - $ 3,6 mld
7. Nauka Applications International Corp - $ 2,1 mld
8. TRW Inc - $ 2,0 mld
9. Zdrowie netto, Inc - $ 1,7 mld
10. L-3 Communications Holdings, Inc - $ +1,7 mld

Wojny na ktorých kompleks militarno przemysłowy zarobił

Powyższe informacje, natomiast niepokojące w sobie, wymaga pewnego kontekstu naprawdę zobaczyć ciemność otaczającą sił powietrznych USA. Poniżej przedstawiamy kilka przykładów amerykańskiego wojskowego kompleksu przemysłowego robi to, co robi najlepiej -, ślepo "amunicję upuszczenie na zysk finansowy.

Nagasaki - 1945
(***)
Podziel sie:

    Opublikuj toTwitterFacebookGoogle

edytuj
zobacz wpisy
← PROFITY Z LUDOBÓJSTWA - HANDLARZE ŚMIERCIĄ
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s